top of page
Search
  • Writer's pictureGEORGE EDUARD MORAR

M4 - Tema 12 - Great expectations

Ultima zi de liceu a fost emotionanta si plina de amintiri. Am petrecut timp cu colegii mei preferati si am facut fotografii amuzante. Am fost tristi sa ne despartim, dar am fost si fericiti sa incepem o noua etapa in viata noastra. Am simtit o combinatie de entuziasm si anxietate in legatura cu viitorul nostru. Am promis sa ramanem in contact si sa ne vedem cat mai curand posibil. In general, a fost o zi plina de emotii si amintiri care va ramane cu noi pentru totdeauna.

5 views0 comments

Recent Posts

See All

M3 - Tema 03 - joi

Într-un oraș adormit sub cerul acoperit de un mângâietor curcubeu, trăia o tânără numită Livia. Fiecare dimineață îi deschidea ușile...

コメント


Post: Blog2_Post
bottom of page