top of page
Search
  • Writer's pictureGEORGE EDUARD MORAR

M2 - Tema 26 - TigerSkin


  1. Am creat o fila noua in Photoshop de 1900x900

  2. Dupa aceea am facut un dreptunghi si cu ajutor ul crtl si shift trag pana formez un romb

  3. Ca sa fac efectul acela am folosit filter, distort si wave

  4. Am dublat sus unul mai mic unul mai mare si l-am aranjat

  5. Ca sa fac fundalul am avut nevoie de un dreptunghi cat ecranul si am pus (portocaliu, galben si dupa alb) si in final la angle am pus -90 de grade

PENTRU MAI MULTE DETALI ESTE TUTORIAL JOS

Link spre tutorial aici


19 views0 comments

Recent Posts

See All

M2 - Tema 22 - MyWay

Membrii echipei: Eu Andor David David Bulzan 1. Deschideți un nou document în Photoshop CS3 și stabiliți dimensiunile acestuia la 18 cm x...

Comentários


Post: Blog2_Post
bottom of page