top of page
Search
  • Writer's pictureGEORGE EDUARD MORAR

M2 - Tema 21 - Spirala2


  1. Am deschis Photoshop si am creat o fila noua 800x800px cu rezolutia 100

  2. Dupa ce am facut fila am inceput cu Line Tool cu grosime de 100px

  3. Am tras de sus dupa din dreapta am tras in jos si tot asa pana sa creat o spirala ca in imagine

  4. Intre ele am pus un patrat de 100px sa separ spatiu intre ele

  5. Si in final am colorat fiecare cu gradient overlay

35 views2 comments

Recent Posts

See All

M2 - Tema 22 - MyWay

Membrii echipei: Eu Andor David David Bulzan 1. Deschideți un nou document în Photoshop CS3 și stabiliți dimensiunile acestuia la 18 cm x...

2 Comments


RAUL DAN FLORENTIN MÂNZ
RAUL DAN FLORENTIN MÂNZ
Feb 08, 2022

Foarte bine


Like

MARIO FLORIN NOEL SERAC
MARIO FLORIN NOEL SERAC
Feb 08, 2022

Foarte frumos

Like
Post: Blog2_Post
bottom of page