top of page
Search
  • Writer's pictureGEORGE EDUARD MORAR

M2 - Tema 17 - Bazele prelucrarii fotografiilor







Poza originala
















Am adaugat brightness/contrast de jos-dreapta la cerculet pentru ai imbunatati lumina (brightness +10 si contrast +80)

Dupa aceea am mai bagat hue/saturation (saturation +30 sa nu fie asa colorat restul pe 0)












Iar dupa aceeaam dat la brush tool si am dat la layer pe brightness si am facut iarba putin mai inchisa la culoare

Si in final am sters cateva elemente de care nu aveam nevoie in poza cum ar fi boscheti sau cativa brazi de la spot healing brush tool






Si asa ar trebui sa arate tema dupa modificarile pare ca a mai prins putina viata

+TUTORIALUL AICIII

29 views0 comments

Recent Posts

See All

M2 - Tema 22 - MyWay

Membrii echipei: Eu Andor David David Bulzan 1. Deschideți un nou document în Photoshop CS3 și stabiliți dimensiunile acestuia la 18 cm x...

Comentarios


Post: Blog2_Post
bottom of page