top of page
Search
  • Writer's pictureGEORGE EDUARD MORAR

DIR - Tema 4 - Aparenta si realitate

Updated: Feb 3, 2022

Am primit o teapa acum vreo 2 ani jumate cand a venit maicamea sa ma intrebe daca imi doresc ceva de ziua mea, eu am zic ca imi doresc oarte mult un tricou sau o foita pentru ploaie tot de fotbal.

Dupa ziua mea m-am pus sa caut un tricou sa nu fie nici prea scump nici cel mai ieftin, ajuns pe un site destul de renumit l-am comandat si in a 3-a zi lucratoare a ajuns, foarte fericit l-am deschis si era alta echipa cu ambalajul cu echipa pe care am cumparat-o , nu eram trist deoarece era si mai scump nu ma deranja culoarea dar problema era ca imi era mic asa ca i-am dat return si dupa totul a fost bine .


13 views1 comment

Recent Posts

See All

1 Comment


LAVINIU FLORIAN NEAGU
LAVINIU FLORIAN NEAGU
Feb 08, 2022

Nu ai greșeli!

Like
Post: Blog2_Post
bottom of page